Webshop

zaterdag 5 juni 2010

mama appelsap

Ik weet niet of jullie het wel eens gehoord hebben op de radio. Op zaterdagmiddag is er bij 3fm altijd een item op en dat heet mama appelsap. Ik vind dat echt superleuk. Het gaat over buitenlandse liedjes waar je een nederlandse tekst in hoort. Vandaag hebben ze er zelfs een top 50 van gemaakt. Je moet het echt eens horen, je luistert dan ineens heel anders naar die liedjes. Mijn favoriet is het liedje van Gorillaz - Superfast Jellyfish
Daar hoor je in het refrein: Kippensoep, Kippensoep! Maar welke ook leuk is: Train - Hey Soul Sister. Dat liedje begint met de tekst: Je lipstick stinkt!


1 opmerking:

  1. Ik ken het programma niet, bij ons is staat altijd L1 radio aan.Maar ik ken het wel. Bij het Beatle liedje Jellow Submarine, hoor je Houd ze tegen...houd ze tegen!

    Leuk he!

    Fijne dag verder, geniet van het mooie weertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...