Webshop

zaterdag 5 juni 2010

Goed voorbereid

Nog maar een week! En dan gaan we voor 4 weken naar Zweden. Ik vind het heerlijk om te lezen, en vooral in de vakantie. Deze week zijn we naar de bieb geweest en hebben we wat boeken ingeslagen voor de vakantie. Omdat de bieb 2 weken dicht is geweest was er heel veel keuze, en ik heb allemaal boeken die heel graag wilde lezen. Het nieuwe boek van Camilla Läckberg heb ik voor de zekerheid maar even gereserveerd. Er was ook nog een klein boekje uitgekomen van Camilla Läckberg (sneeuwstorm en amandelgeur), en die heb maar gekocht. Die gaat dus ook mee!
We nemen de laptop mee op vakantie en als alles goed is hebben we internet, dus kan ik een reisverslag op mijn blog bijhouden.
Ik heb echt heel veel zin in de vakantie!!!!

1 opmerking:

  1. Hoi San,

    Jij hoeft je dus echt niet te vervelen!

    Lekker hoor lezen!!Ook een van mijn hobby's.

    Jullie gaan met de caravan,gelukkig anders werd het een dure grap. Die boeken geven veel overgewicht. Maar daar hoef jij je nu lekker geen zorgen over te maken.

    Het schiet al op, je kunt al aftellen!!

    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...