Webshop

zondag 30 mei 2010

Nostalgie...

Vandaag was het weer zo'n dag dat we ons binnen moesten bezig houden. Wat een triest weer was het vandaag... We wilde al een tijdje een boekenkast halen om alle tijdschriften en boeken van Har in te zetten. Gelukkig zijn bij ons altijd de winkels open, dus ook op deze trieste zondag. We hadden een kast uitgezocht en hem meteen opgezet. Ik had op zolder nog allerlei boeken liggen die ook in die kast konden. En toen kwam ik wat tegen... Het oude voorleesboek van mijn zusje en mij... Bij het zien van dat boek moest ik ineens weer aan vroeger denken. Ik vond het heerlijk als er werd voorgelezen. Ik vroeg er altijd veel naar. Mijn ouders werden daar helemaal gek van. Ze hebben een keer voor mijn verjaardag een cassettebandje (jaja weet je nog hoe die uitzien?) ingesproken met allemaal verhaaltjes en sprookjes! Dat cassettebandje heb ik helaas niet meer.
Toen ik het voorleesboek even doorbladerde moest ik weer even genieten van die tekeningen die er in staan, heerlijk! Er wordt weer snel uit het boek voorgelezen ... maar nu voor Zoë!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...