Webshop

vrijdag 21 oktober 2011

lovely autumn evenings ...

Het wordt steeds vroeger donkerder,
en het wordt steeds kouder in de avonden.
Wat is dan heerlijker om onder een deken op de bank 
lekker te haken ...  
met naast je een heerlijke mok warme chocomelk met slagroom!
Dat is pas genieten.
En als het resultaat dan ook nog naar alle tevredenheid is,
dan is het dubbel genieten.
De kussentjes die ik maakte konden niet verwisseld worden,
en daar heb ik nou wat aan veranderd.
Ik had nog nooit knoopsgaten gemaakt met mijn naaimachine,
dus met het handleidingsboekje erbij ben ik aan de slag gegaan.
Dus met trots kan ik jullie laten zien:


En een paar weken geleden had ik op een rommelmarkt een klein donkerbruin krukje gekocht.
Ik heb het deze week wit gespoten ...
en er een hoesje omheen gehaakt.
Met katoen wat dikker is dan de Cotton 8 die ik normaal gebruik.
Dat geeft het krukje meteen een stoere uitstraling.


Geniet van het zonnige weekend,
en van die heerlijke herfstavonden!

Groetjes San

24 opmerkingen:

  1. ow leuk dat krukje !!!
    Ik wil ook zo'n hoesje om mijn krukje....!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Ik vind het echt supergaaf! Met deze kleuren in huis wordt je herfst gewoon vrolijk. Ik wilde dat ik zo'n hoesje kon haken zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf, de kussenhoes en het hoesje voor het krukje! Ik moet nog even weer moed, zin en tijd verzamelen om krukjes te schuren en te verven en dan mag ik ook weer hoesjes haken =D!

    Fijn weekend alvast,
    liefs Hanneke(maakt)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeee......jij bent gisteren flink aan de slag
    geweest. Ben je ook nog aan je huishoudelijke plannen toegekomen?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke mooi! Lekker vrolijk voor de donkere herfstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaa, en ook dit kussentje is weer een plaatje!!! Ontzettende leuke kleuren bij elkaar (is dat van het garen van Robbelien???)en erg leuk dat stof erbij. Leuke dingen he, die knoopsgaten. Ik probeerde ze altijd te vermijden in een kledingstuk, tot ik een machine kreeg die in een stap knoopsgaten maakt... Nu gaat het bijna vanzelf.
    Mag ik vragen welk patroontje jij gebruikt voor de granny squares? Ik heb er al een paar gevonden, maar die van jou hebben een bloemetje in het midden en zijn toch mooi dicht. Kan ik dat ook weer lekker gaan na-apen....
    Zo'n uiltje is trouwens echt een aanrader; ik weet zeker dat je daar Zoe ook een plezier mee doet!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk allemaal !
    Ik probeer knoopsgaten ook altijd uit de weg te gaan, maar die van jou zijn echt mooi gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooo wat heb je weer geweldige dingen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wooow ik vind je kussens en krukje helemaal geweldig! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Alweer zo'n prachtig kussen!! En je krukje vind ik helemaal TE GEK!!!!! Echt geweldig! Ik zag dat Soesa naar het patroontje van jouw granny's vraagt, ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd naar het patroon wat jij gebruikt.
    Fijn weekend, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kussentjes zijn echt prachtig. Goed gedaan!!!
    groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh dat kussen is echt supermooi! Leuke blog heb je, ik lees nog even door :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt mooi dat kussen!
    Leuke kleuren en mooi gemaakt!

    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je krukje is echt super!! En het stofje van je kussen en het kussen zelf zijn ook helemaal leuk!
    Groet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. He San, wat enig dat krukje!!! Kan ik dat ook?? Dat punniken ? of haken of hoe doe je dat ? :)
    tot gauw bij Syl. gr Marlou

    BeantwoordenVerwijderen
  16. beautiful things!!very very pretty!!blue is my favourite colour

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gorgeous, well done on the button holes and I love the stool cover it's so so cute. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat mooi allebei! Leuk idee ook voor een krukje om er een hoesje om te haken (ga ik ook doen!)
    Mag zelf ook graag haken, al staat het nog niet op mijn blog (ben net begonnen).
    Mooie kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Héééél mooi! Vooral de kleurencombi van kussen één vind ik mega!
    Wou dat ik dat ook kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very beautiful pillow and I love the stool cover it's so so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. O, dis mooi, die turkoois en rooi lyk super so saam! En die kleine stoeltjie ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...