Webshop

donderdag 21 november 2013

Sinterklaas ...

Jeetje ...
Dat is lang geleden, sinds mijn laatste berichtje.
Het is een beetje een rustige tijd hier in huis.
Ik ben ook weinig creatief bezig geweest de laatste weken.
Ik heb wel (eindelijk) de sprei voor op de bank afgemaakt.
En nu hij af is, en op de bank ligt te pronken,
Ben ik er zo blij mee!
En vandaag ben ik samen met Zoë creatief bezig geweest.
We hebben samen een mooie Sinterklaaskrans gemaakt voor aan de deur.
Zo weet Sinterklaas, waar Zoë en Dean wonen!
 
 
De Sinterklaas en Zwarte Piet zijn een knutselpakketje van de Prijsmepper,
De klompjes heb ik bij de Action gevonden.
En de jutezakjes hebben we zelf gemaakt.
 
Komende dagen heb ik een lekker vrij.
Ik heb heerlijke dingen gepland.
Morgen ga ik met een lieve vriendin naar Deventer.
Zaterdag ga ik met een lieve collega op stap,
Waar naar toe, dat weten we nog niet.
Vandaag was het Zoë & Deandag,
En van de zondag maken we een heerlijke rustdag!
 
Groetjes San
 
 

5 opmerkingen:

  1. Prachtig je sprei. Ik vind de kleuren ook zo mooi gekozen. En de Sintkrans is helemaal leuk!

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige sprei. En wat een vrolijke Sinterklaaskrans. Zeker met dat lachende gezichtje erachter.

    Veel plezier bij de uitstapjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die sprei, staat prachtig bij je zetels!!

    Fijn weekend
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je er weer even bent en de sprei is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie blog, ik vondt u via andere bloggers...zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...