Webshop

dinsdag 7 augustus 2012

May I introduce to you ...

Donderdagavond rond 7 uur is het broertje van Zoë geboren!
Hij heeft de naam Dean gekregen.
En het is zo'n mooi mannetje!
Zoë mocht als allereerste naar haar nieuwe broertje gaan kijken.
Daarna kwam ze ons (Oma, Opa, Har en mij) vol trots halen.
Echt je had haar snuitje moeten zien.
"Weet je hoe mijn broertje heet?" Zei ze
"Dean!"
"Kom maar, jullie mogen ook naar hem komen kijken!
En zo sleurde ze ons mee over gang in het ziekenhuis, naar haar gloednieuwe broertje!
Ik wou echt dat ik dat moment gefilmd had, of er een foto van had gemaakt.
Ze is zo blij met Dean.
Het liefste zou ze hem de hele dag vast houden.
...
En hier is hij dan!


Onder het dekentje van Tante Sanna die ik met liefde voor hem gehaakt hebt.
Ik heb ook meteen een vlaggenlijn voor hem gemaakt.
Een stoere...
Want bij zo'n stoere naam, hoort een stoere vlaggenlijn!


Voor de letters heb ik een oude spijkerbroek gebruikt.

Pappa en Mamma van Zoë en Dean hadden mij ook gevraagd of ik een geboortevlag kon maken.
Nou moet ik de komende tijd heel veel werken.
Dus eigenlijk had ik er geen tijd voor.
Maar toen kwamen ze met een oude postzak.
Of ik daar iets mee kon ...


Zelf vind ik het een super idee!
Dean is dus niet door de ooievaar gebracht,
maar gewoon in een postzak afgeleverd!

Dean was niet het enige pasgeboren baby'tje in onze omgeving.
Ik heb het afgelopen weekend nog meer vlaggenlijnen gemaakt.
Daarover morgen meer ...

Groetjes San

14 opmerkingen:

  1. Heel stoer gemaakt Van harte gefeliciteerd met deze lieverd Erg toffe naam.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOOOOOOW!!! Zoe en Dean, wat klinkt gat GAAF!!! En alles zo mooi gemaakt. Ik ben superblij voor jullie allemaal.
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dekentje en van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met dit prachtige nieuwe wondertje! En wat een ontzettend mooie dingen heb je gemaakt!!!! Het dekentje met dat geel erbij, helemaal geweldig! En die postzak, super leuk.
    Geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat! Wat een mooie creaties weer :)

    Groeten, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartelijk gefeliciteerd! Wat een prachtig cadeau heb je voor hem gehaakt! De vlaggenslinger en postzakgeboortevlag zijn ook erg gaaf!

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met Dean(ik vind het een prachtige naam overigens!)Wat heb je dat weer mooi gemaakt allemaal!

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je mooie kleine neefje, wat een plaatje. En wat heb je hem heerlijk verwend met mooie spulletjes, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met dit mooie manneke! En wordt het nu "Zoë en Deandag"??

    XXX Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Voor jullie allemaal een hele dikke proficiat!! Wat is het dekentje mooi geworden :) Trouwens; een erg leuk idee hier beneden met die foto's in de weckpotten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat een schatje! Van harte gefeliciteerd!! Wat een stoere slinger en vlag heb je gemaakt. Het dekentje is ook helemaal geweldig. Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een knap kereltje. Wees maar allemaal lekker trots en vooral heel blij met de aanwinst. Het dekentje, de naamslinger én de vlag zijn ook mooi geworden.
    Groetjes van Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat! En wat een leuke dingen heb je al voor hem gemaakt! Lekker van gaan genieten de komende tijd.


    Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Had ik dit zomaar gemist! Wat leuk en zo leuk onder dat dekentje, we hebben toch een beetje meegeleefd het door jouw berichtjes! Gefeliciteerd! En de vlaggetjes en vlag zijn ook super! Ik zit soms zo te prutsen et de afstand tussen de vlaggetjes maar zie dat jij ze gewoon tegen elkaar maakt, scheelt wel rekenwerk, houdt ik in mijn achterhoofd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...