Webshop

woensdag 26 mei 2010

Leuk kadootje

Afgelopen zaterdag hadden we bij (buur-buur)vrienden afgesproken om samen te bbq-en. Die zelfde dag krijg ik van haar een heel lief en leuk kadootje door de brievenbus:


Lief he? Ik bewaar het voor onze vakantie... Gelukkig is die al snel, anders had ik het niet zolang volgehouden om hem te laten liggen!!!
We hadden voor de bbq een verdeling gemaakt. Ieder zou een salade maken en ik zou ook het stokbrood meenemen. Nou was ik al bezig om een leuk broodmandje te maken voor haar waar ik het stokbrood in kon doen, dat kwam dus heel goed uit! We waren allebei erg blij met onze "zomaar" kadootjes.


Ik heb het broodmandje gemaakt van tafelzeil aan de buitenkant en gewoon een leuk stofje aan de binnenkant, bij de handvatten heb ik (bijpassende) gehaakte bloemetjes gemaakt. Op naar de volgende bbq!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...