Webshop

woensdag 7 december 2011

Zoëdag 7 December

 Vandaag hadden we weer een Zoëdag!
Om half 1 hebben we haar van school gehaald.
Onderweg naar huis hebben we unaniem besloten 
dat we vanmiddag pannenkoeken gingen eten.
Heerlijk waren ze ...
Ik weet niet wie er meer van genoot ... Zoë of wij.
Daarna zijn we naar oma Muis gegaan.
We moesten haar helpen met de kerstboom zetten.
Zoë vond het geweldig (Oma Muis ook!).
Het leukste vond ze het kerststalletje.
Dat is echt zo oud ... wel 50 jaar.


Het stalletje heeft Opa Muis nog gemaakt.
Zoë maakte er meteen een multicultureel feest van, 
want de zwarte pieten moesten ook in het stalletje.
... Baby Jezus vind dat gezellig!...


Groetjes San

3 opmerkingen:

  1. LOL! Baby Jezus is zeg maar 'heel chill' in dat soort zaken ;-) Mijn oma had ook zo'n mooie kerststal, leuk vond ik dat!
    Groetjes, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is en blijft Zoë toch een heerlijk kind!

    Je ziet maar, de jeugd van tegenwoordig wordt multicultureel opgevoed! Eigenlijk wel een goed punt dat ze er zo over denkt. Misschien moeten we Zoë maar eens naar de Tweede Kamer sturen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n oude kerststal. Ik zit een beetje door je blog te scrollen wat een leuke gehaakte theepotten maak je. Ik zag vandaag toevallig een patroon in de burda die ik ook al zo leuk vond. Ik ga je volgen hoor.
    groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...