Webshop

vrijdag 9 december 2011

Christmas Spirit ...

 Sinds vorig jaar hebben we een kunst kerstboom.
Ik was er altijd tegen,
maar vorig jaar zag ik een kunst kerstboom die net echt leek!
Ik kon hem helemaal aangekleed kopen (met ballen en lichtjes!).
Super!
Een van de voordelen van een nepperd is dat je de kerstboom 
dan ook wat eerder kan zetten, want je hebt geen last meer van de naalden.
Dus ...
Vandaag het hele huis op zijn kop ... for some Christmas Spirit!
Het hele huis was een grote ravage, overal lagen wel kerstspullen.
River wist niet meer waar hij liggen moest.
Toch vond hij een plekje ...
In de keuken.


Ik hoorde hem dromen ...
*** Wat een bende ... Er is nergens plaats om lekker te slapen ... Als ze straks maar wel tijd heeft om te koken ... want ik heb wel zin om weer zo'n heerlijke ovenschaal leeg te likken ***

Ik ben altijd blij als alles klaar is,
dan kan ik gaan genieten van het knusse kerstsfeertje.
Dit is onze boom!


Het is een echte nostalgische boom geworden.
In het Rood en Goud.


Voor het raam heb ik ook altijd wel versiering.
En dat ziet er ook weer erg gezellig uit.


Als ik laat in de avond nog een wandelingetje met River maak, 
vind ik het heerlijk om even bij de mensen naar binnen te gluren ... 
Hoe hebben hun de kerstboom versierd?
Ik ben erg benieuwd naar jullie kerstbomen,
hopelijk mag ik ook bij jullie even binnen gluren hihi.

Morgen weer naar Dorine voor onze bloemschikcursus, 
Ik heb er al nou zin in!

Groetjes San

2 opmerkingen:

  1. heerlijk wat een lekker volle boom is het, daar hou ik echt wel van! En wat een scheet hé zo heerlijk aan het dromen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig die kerstsfeer, je tak lijkt wel wat op die van mij:)
    Leuk blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...