Webshop

woensdag 29 juni 2011

Vakantieverslag deel 6

 
Daar zijn we weer! Nu vanuit een warm Zweden!
Na het Midsommar is het weer alleen maar beter geworden.
Ik had nog beloofd wat te schrijven over het Midsommar. Wat een heerlijk feest is dat!
Dat moesten ze bij ons ook gaan vieren.
We hebben met een aantal mensen op de camping de boom versierd, iedereen mocht meedoen.
De kinderen maken dan voor zichzelf een krans voor op hun hoofdje.
Als alles klaar is en de boom staat op zijn plaats, dan worden er  liedjes gezongen en om de boom gedanst. Daarna begint eigenlijk het feest voor de volwassenen.
 … En dat houdt in dat er heel veel gedronken wordt! En overal staat wel een bbq aan, allemaal vrienden en familie bij elkaar. Echt gezellig.


We hebben afgelopen dagen ook nog een heerlijke wandeling gemaakt door National Park Färnbofjärden. Het is daar echt schitterend.


Maar zoals ik al vertelde is het weer hier ook beter geworden! De zon schijnt volop.
Er staat een heerlijk windje bij, dus is het goed uit te houden. Heerlijk weer om lekker te haken!
Ik ben nu bezig met een kussentje voor Sidney. Ik dacht dat hij aan haken niks aan vond.
Maar hij kwam iedere keer even bij ons (als ik samen met Sunny-day aan het haken was) kijken.
En hij heeft zelfs geprobeerd zelf te haken! Maar dat lukte hem niet.
Dus vroeg ik of ik  voor hem iets moest maken.
“Ja, ik wil ook wel een kussentje!” (Sunny-day is er ook een aan het maken).
En zo ben ik alweer met het volgende project bezig! 


Ik ga weer van het heerlijke weer genieten.
Nog anderhalve week … En dan zit het er alweer op!
Groetjes vanuit Hedesunda!
Groetjes San

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed! Bijzonder om Midsommar mee te maken lijkt me. Fijn dat het weer nu goed is!! En (tot slot) wat een prachtige kleurtjes ben je aan het haken :-)) Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo te lezen vermaken jullie je goed. Ene....wat vliegt de tijd dan weer....dus nu dubbel en dwars genieten van de laatste 1 12/ week.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...