Webshop

donderdag 4 november 2010

Kirigami

Afgelopen zondag waren we op een Herfstbazaar bij een basisschool hier in de buurt. Daar heb ik wat heel leuks gezien. Er zat een vrouwtje uitleg te geven over origami en kirigami. En dat Kirigami is leuk! Het is echt super makkelijk.


Je moet het papier op een bepaalde manier vouwen, en dan een patroontje uit knippen. Ik heb wat kopieën mee mogen nemen. Maar al snel wilde ik meer. Ik heb op internet wat patroontjes gevonden: kirigami snowflake . Die mevrouw op die school had een super mooi boek met patroontjes. Ik heb de school al gevraagd of ik het isbn nr van dat boek mag hebben.
Ik denk dat ik hier wel wat mee ga doen voor de kerst!



3 opmerkingen:

  1. dat ziet er mooi uit om te combineren met gekleurd papier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben voor school op zoek naar een goed boek over kirigami. Zou je het isbn nummer van dat boek eens kunnen vermelden? Zou ik heel fijn vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het even voor je opgezocht:

    Easy Cutting Paper by Yaguchi Kanako
    ISBN 978-4-262-15246-2

    Succes!
    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...