Webshop

zondag 7 november 2010

Creatieve Zondag!

Vandaag was er in Roermond een stofjesmarkt! Ik had met Tanja afgesproken om lekker tussen de stofjes te gaan neuzen. Er stonden heel veel kraampjes, met zoveel keuze aan stofjes...Heerlijk gewoon! We zijn goed geslaagd. Ik heb wat kerststofjes gekocht en wat frisse kleurtjes stof. En ik heb de hartjes gevonden waar ik al een tijdje naar op zoek was! Op die hartjes staat: Made with Love... Lief he?

  
Omdat Rob en mijn moeder lekker op vakantie zijn, passen wij weer op hun papegaai Rockje. Rockje maakt wel eens heeeel veel lawaai, en dan moeten we even een handdoek over zijn kooi leggen. Maar dat ziet er natuurlijk niet zo mooi uit he? Dus op de markt heb ik een mooie lap stof gekocht, en daar heb ik een tent van gemaakt! Ik heb het in de kleuren gemaakt die bij mijn moeder thuis passen. Ik ben benieuwd wat ze er van vind. Rockje is er erg blij mee! Hij kan nou lekker rustig slapen in zijn eigen tent, welke papegaai heeft dat?
Ik heb hem zo gemaakt dat je elke kant open kan maken.
 En... Je kan hem ook nog binnenste buiten gebruiken! Dan heb je de lichte stof aan de buitenkant.


4 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief van je zeg! Ik vind hem geweldig leuk! En ik denk dat je moeder er echt blij mee zal zijn. Dit is toch veeeeeeel mooier als een handdoekje?

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je eens even snel gemaakt!!! Ik ben benieuwd wat je moeder er van vind! Ik ben ook al cratief bezig geweest. twee tassen bijna af, maar zag toen ik thuis kwam dat een rits de verkeerde kleur was, dus van de week kan ik ze pas afmaken!

    Het was weer erg gezellig!!!

    groetjes tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The birds look so happy in their well kept cages! All of your crafting goodies look great.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi San,

    Het was idd een erg leuke stoffenmarkt. Wij waren bijna als eerste aanwezig!Het was er nog zooo rustig. Maar dat was niet erg,kon je overal bij en rustig kijken.

    Zoveel mooie stoffen waren er dit keer!
    Ik zal morgen even een foto maken van mijn aankopen!

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...