Webshop

zondag 15 augustus 2010

Een tijdje geleden...

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets geschreven heb, hoe dat komt weet ik eigenlijk niet. Sinds we terug zijn van vakantie ben ik eigenlijk met andere dingen bezig. En de computer gaat niet zoveel aan. Ik vind het heerlijk om even lekker in de tuin een boek of een tijdschrift te lezen, om wat inspiratie op te doen. We willen zelf een picknicktafel maken van steigerhout. Ik ben op zoek gegaan naar een leuke bouwtekening, en naar steigerhout. We hebben een leuke picknicktafel gevonden en hout weten we ook al te vinden. Ik kan niet wachten tot we er aan kunnen beginnen. Ik wil er leuke kussens op gaan maken met natuurlijk een bijpassend tafellakentje. Nou alleen het weer nog...
Deze week kreeg ik ook de nieuwe Ariadne at Home weer in de brievenbus (wat een heerlijk verjaardagskado is dat toch, iedere maand krijg ik weer een kadootje! dank je Syl!), en daar stonden weer hele leuke ideeën in: Een hoes voor over je naaimachine en Van een gewoon fotoalbum een superalbum maken. Op de site staan nog veel meer leuke zelfmaak ideeën: Ariadne at Home
Oh ja, ik heb vandaag lekker goedkoop treinkaartjes gekocht bij AH. En 10 September ga ik samen met Antoinette lekker een dagje shoppen! We weten alleen nog niet waar... Heeft iemand leuke tips?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk die dinged uit de Ariadne. Zoals je zit heb ok weer een apple winkle gevonden. We hebben het heerlijk Hirt in Miami. Heerlijk weer en genoeg te beleven. Onze favoriet hier is toch winkelen. Helaas nog maar 2 days. Dan is de vakantie voorbij. X tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi San,
    Wat een vondst, deze naaimachinehoes. Die van mij heeft heel lelijk een handdoek als hoes. Ik ga binnenkort aan de slag! Heb ik mooi weer een bestemming voor een lap uit de stapel.
    Leuk ook dat je mijn blog volgt. Ik geniet van je verhaaltjes over Zoe. Zo lief!
    Groet,
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...