Webshop

zaterdag 31 juli 2010

Dagje Luik

Mijn moeder en Rob zijn al een paar weken met de boot door België aan het toeren. We hadden ze al een tijdje niet meer gezien. Afgelopen week zijn ze met de boot in Luik aangemeerd. Dat ligt niet zo ver bij ons vandaan. Dus wilde we vrijdag even langs gaan. Zoë zou met ons mee gaan. Dit hadden we Opa & Oma niet verteld, het zou een verrassing zijn. Zoë vond het geweldig dat ze Opa & Oma weer zou zien. Normaal valt ze in de auto wel in slaap, maar vrijdagmorgen niet! De bleef de hele weg wakker. "Gaan we naar Oma?" Gelukkig hadden we het snel gevonden. En Opa & Oma stonden ons al op te wachten. Ik weet niet wie blijer was Oma of Zoë? Ze hebben elkaar de hele dag niet meer los gelaten. 's middags zijn we even de stad ingegaan. Wat een leuk centrum heeft Luik! Jammer genoeg kon ik niet echt goed shoppen, maar ik wil zeker een keer terug! Zoë is die dag weer goed verwend door Oma. En het leukst vond Zoë wel het snoepwinkeltje, ze hadden daar taarten van snoep gemaakt. Zo leuk. Aan het einde van de dag hebben we lekker samen op een terrasje wat gegeten. Toen zijn we weer terug gelopen naar de boot. Zoë was echt doodmoe. Op de terugweg zaten we 2 minuten in de auto en ze sliep al. Ze heeft er echt van genoten! (Wij ook hoor!)


2 opmerkingen:

  1. Zo even vanui de apple store in ny je blog bekeken. Het lukt me Niet bij mezelf its te posten. Xxx tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu in las Vegas. Ook zen Apple winkel. Het is hier geweldig. Warm druk en heerlijk vakantie. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...