Webshop

woensdag 5 mei 2010

Zoëdag 5 Mei

Bevrijdingsfestival Roermond

Dit is wel een hele bijzondere Zoëdag! Rond 7 uur s'avonds had ik Zoë aan de telefoon gehad en toen zei ze dat ze bij ons wilde slapen. Maar mijn zus en ik hadden afgesproken dat we haar woensdagmorgen op zouden halen. Toen Zoë in bed lag was ze de hele tijd aan het vertellen: ik wil bij Sanna slapen! Toen mijn zus dit naar mij had ge-smst, Zei ik: Ze mag best komen hoor! Dus had mijn zus haar gisteravond nog even gebracht. Opa en Oma waren ook hier, dus het was een groot feest! Har had op de pjoet nog even een liedje laten horen van Fabrizio, en Zoë was meteen weg van het liedje. Sjiekemestad noemt ze het! Op een gegeven moment hebben we moeten zeggen dat de pjoet kapot was! Rond 11 uur, toen iedereen weg was is ze eindelijk gaan slapen.
De volgende morgen was ze alweer vroeg wakker, het eerste wat ze vroeg was: Is sjiekemestad gemaakt?
Vandaag was er veel te doen is de stad, dus zijn we samen met oma even gaan kijken. Toen we stonden te wachten op Oma liepen we meneer Balkenende tegen het lijf! Daarna kreeg Zoë een tros grote ballonnen in haar handen geduwd. Iedere fotograaf in de stad heeft haar wel gefotografeerd met die tros ballonnen. Op de markt was het bevrijdingsfestival, en daar zijn we ook even gaan kijken. Guus Meeuwis begon, en daarna kwam Caro Emerald, en die wilde we natuurlijk wel even zien en horen! Caro Emerald hebben we niet meer gezien, alleen gehoord. Zoë begon erg moe te worden. Thuis is ze meteen is slaap gevallen. Het is echt een hele drukke dag geweest (en hele korte nacht)!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...