Webshop

dinsdag 17 september 2013

A little gift ...

Het is alweer ruim een week geleden dat ik mijn laatste blogje schreef.
De week is echt voorbij gelogen.
De herfst is inmiddels begonnen.
Ik zit nu lekker onder een dekentje op de bank dit blogje te schrijven.
Altijd weer even wennen zo'n jaargetijde wisseling.
En toch heeft de herfst ook weer wat.

De creatieve San is een beetje rustig.
Ik ben nog steeds met de loper bezig voor op de bank.
Helaas heb ik te weinig katoen ...
Dus kan ik niet verder.
Maar niet getreurd!
Projectjes zat.
Zeker als ik weer door Pinterest blader!
Daar was ik deze week op zoek naar een klein babykadootje.
En dit is het geworden:


De aanstaande Mama was er erg blij mee.
De kleine wordt in Februari geboren,
En zodra ze weet of het een jongen of meisje wordt,
Versier ik hem helemaal in stijl.
Groetjes San

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...