Webshop

dinsdag 4 december 2012

Lovely trip to England ...

Vorige week zijn mijn zus en ik een paar dagen naar Engeland geweest.
We zijn een paar dagen bij familie geweest en een paar dagen in Londen.
Het was echt geweldig!
Met onze familie zijn we in Manchester geweest.
Het was daar echt zo leuk. Echt een super stad om lekker te shoppen.
Wat is het dan fijn om mensen bij je te hebben die je rond kunnen leiden, en de leukste winkeltjes van Manchester kunnen laten zien.
Zondag zijn we naar de Emma Bridgewater factory in Stoke on Trent geweest.
Dat was ook super leuk!
Daar wil zeker nog een keer naar toe.
We hadden er geen tijd voor, maar je kan er een rondleiding krijgen,
En dat lijkt me geweldig.
Dus zeker een reden om terug te gaan.


Na 2 heerlijke bij onze familie, zijn mijn zus en ik nog 2 dagen naar Londen geweest.
Ook dat was echt super.
We hadden een overnachting in een hostel, en van daar uit hebben we heerlijke uitstapjes gemaakt. En alles met de metro. Wat een heerlijk vervoermiddel. In een korte tijd ben je zo aan de andere kant van de stad.
En Londen was ondanks de regen echt zo mooi.
Het leukste vond ik wel de markten in Camden. Zoiets heb ik nog nooit gezien.
Natuurlijk hebben we niet alles kunnen zien, dus ... Gaan we zeker nog een keer terug!

Groetjes San





4 opmerkingen:

  1. Oooh, helemaal super en goed dat je naar Cath Kidston bent geweest. Loooove :-) Ik logeer ook altijd in hostels, helemaal prima toch!!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We hadden een leuk hostel in Londen, Palmers Lodge. En Manchester ... Zo gaaf! Om te shoppen misschien nog wel leuker dan Londen. Vooral Cath Kidston ... 3 verdiepingen!!! Echt een feest.

      Verwijderen
  2. Prachtig, wat een mooie plaatjes.
    Die macarons!!!!!
    Super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er twee keer geweest en wil graag nog eens terug, zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...