Webshop

maandag 10 december 2012

Een kerststalleke ...

Dit weekend heb ik gewerkt aan het super leuke kerststalleke van Inge Snuffel.
Ze heeft een heel leuk haakppatroon gemaakt.
Het is echt zo leuk om te doen,
en het gaat lekker snel!
Van een kratje mandarijnen heb ik het stalletje gemaakt,
een klein beetje op gepimpt met een restje Pip behang.
Maria, Jozef en het kindeke staan al te pronken.
Nu de rest nog!


Als je op de foto klikt, ga je naar het patroon. 
Kijk gelijk even rond bij Inge Snuffel, want ze heeft echt een super leuke blog!

Groetjes San

5 opmerkingen:

  1. tof zeg! veel plezier er nog mee :). en bedankt voor het linkje!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Inge! Jij bedankt voor het patroon van dit schitterende kerststalletje. Ik zal nog veel bij je langs komen op je leuke blog!

      Verwijderen
  2. Echt heel leuk, grappig dat je pip-behang in het kistje hebt gedaan.
    Staat leuk, ik ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he? Zo zie je maar ... zelfs de kleinste restjes behang vinden een bestemming! :-) Alles bewaren dus! Hahahaha

      Verwijderen
  3. Wat een schattig kerststalletje! Leuk!
    Een tijd geleden mailde ik je om te vragen hoe je die kussens van granny's in elkaar zet. Daarna bleef het een hele tijd liggen hier, maar het resultaat staat nu op mijn blog... Ben er erg blij mee! Bedankt alsnog voor de tips.

    Veel plezier met de rest van de stal!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...