Webshop

donderdag 26 april 2012

Round Robin 2012 ...

Helemaal in het begin van dit jaar,
ben ik begonnen in een groepje van Round Robin.
Ik had er al veel over gelezen op de verschillende blogjes.
En deze ronde wou ik graag meedoen.
Ik had nooit gedacht dat het zo ontzettend leuk zou zijn.
Iedere keer als ik weer een nieuw boekje thuis gestuurd kreeg,
heb ik genoten van alle creaties.
En een paar weken geleden was de cirkel rond,
en kwam mijn boekje weer thuis.
Spannend ...
Ik ben zo blij met mijn boekje,
het is echt een feest om er door heen te bladeren.
 Ik zal jullie even mee laten genieten ...

Ik wil iedereen uit ons groepje heel erg bedanken voor de mooie creaties!


Vandaag ben ik samen met Antoinette naar een hobbywinkel hier in de buurt geweest.
Heerlijk om daar doorheen te lopen.
Ik heb er leuke kleuren katoen gevonden voor een dekentje voor het broertje van Zoë.


Ik had al een tijdje niet meer gehaakt ...
Maar als ik deze kleuren zie,
krijg ik weer zin om te beginnen.

Komend weekend willen we met onze caravan op pad gaan ...
Alleen het weer werkt niet zo mee.
We hebben Zoë beloofd dat ze mee mag.
Dus ...
Duimen jullie mee voor goed weer?


Groetjes San

6 opmerkingen:

  1. Hoi San, wat ziet je boekje er geweldig uit! Ik kan mij voorstellen dat het leuk is om er in te bladeren. En wat een mooie kleurtjes heb je uitgezocht voor het dekentje, echt lekker stoer! Veel plezier in de caravan, ik hoop idd dat het weer een beetje meewerkt. Geniet er van!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk project, ziet er geweldig uit! Mooie kleurtjes voor een gehaakt dekentje! Zal duimen, sta zelf op de koninginnemarkt, dus kan ook wel mooi weer gebruiken. Heel fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kom gauw je boekje bekijken.Ziet er leuk uit.
    Enne...ga de caravan maar halen, het wordt mooi weer!!
    Groeten Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben al aan het duimen, veel plezier! Leuke kleurtjes voor het dekentje, ben natuurlijk benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi San,

    Zijn jullie lekker weggeweest?
    Wat ziet je boekje er prachtig uit!
    En wat een mooie kleuren katoen voor
    je aanstaande neefje, leuke combinatie.

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...