Webshop

zondag 26 februari 2012

my grandparents ...

 Mijn Opa en Oma leven al een tijdje niet meer.
En er zijn tijden dat je veel aan ze moet denken.
Zoals nu ...
Via FaceBook heb ik weer wat "verloren" neven en nichten gevonden.
En automatisch moet ik dan weer denken aan de tijd met Opa en Oma.
Toen ze er niet meer waren mocht ik iets van hun uitzoeken,
wat mij aan hun deed herinneren.
Voor mij was dat heel makkelijk.
Mijn Oma spaarde alles!
Zegels, bonnetjes noem maar op.
Zo had ze ook de Ot & Sien mokken (met Royco punten) gespaard.
Ze hingen in de keuken ... en we mochten die niet gebruiken.
Ik heb ze nog steeds ...
En vandaag heb ik ze weer opgezocht en er voorjaarsbolletjes in gezet.
Ze staan samen bij de foto van  mijn Opa,
Het is heerlijk om af en toe naar dit tafereeltje te kijken ...


Fijne zondagavond

Groetjes San

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...