Webshop

vrijdag 20 januari 2012

Tomorrow ...

Morgen is het eindelijk zo ver!
Bijna een jaar zijn we aan het aftellen.
Zolang hebben we de kaartjes al!
Morgen gaan we naar ...
De Vrienden van Amstel Live!
Ik heb er echt zoveel zin in.
Ik hoop wat leuke foto's te kunnen maken,
zodat ik jullie een kleine impressie kan geven.

Voordat ik op de bank ga zitten en naar de Voice ga kijken, 
Ik hoop echt dat Chris gaat winnen ... Of Iris!
wil ik jullie ook nog even mijn laatste theepotten laten zien.


De groene is in opdracht voor een collega, en de grijze en blauwe zijn voor in mijn winkeltje.
De blauwe is nog niet klaar, 
Ik vind de kleurencombinatie erg mooi geworden ...
Ik blijf een fan van Blauw!

Voor iedereen een heel fijn weekend!

Groetjes San

10 opmerkingen:

  1. Ik wens je morgen heel veel plezier!!! Wat zijn ze prachtig, vooral de groene!!!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, super!! (Mag ik vragen welk garen jij gebruikt, dat ziet er altijd zo mooi uit). Heel veel plezier morgen, lekker meezingen met Guus en co!
    Fijn weekend, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De groene had ik hier eerder gezien en die vond ik al erg mooi maar zo op een rij zien ze er helemaal tof uit.
    Heel veel plezier morgen!

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Via, via kwam ik toevallig op je blog! Wat een leuke theepotten. Ik ga je graag volgen.

    En veel plezier morgen! Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veeeeeeeeeeel plezier morgen!!!!!!
    Lekker genieten hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal mooi, maar vind die van mij het allermooiste.
    Jammer dat Chris niet heeft geonnen:((

    Veel plezier vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel plezier bij de vrienden van amstel! Ik ben gisteren geweest en het was supergaaf! Ze hebben weer mooi uitgepakt met artiesten en shows. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier!! Je theepotten zijn weer geweldig mooi geworden. Ik ben fan van de grijze!! groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This look really cool, I would love it if you shared this here:

    http://juliejewels1.blogspot.com/2012/01/show-your-stuff-7.html

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...