Webshop

woensdag 16 november 2011

Zoëdag 16 November

 Vandaag was Zoë weer bij ons!
En omdat ze vandaag maar tot half 1 naar school hoeft te gaan,
hadden we wat meer tijd samen.
Zoë is normaal altijd op dinsdag bij ons, en dan moet ze tot 3 uur naar school.
Ze is dan maar 2,5 uur bij ons.
En dan heb ik geen zin om met een fototoestel achter haar aan te rennen. 
Ze is dan al een beetje moe van haar schooldag.
Dus zullen jullie wat minder Zoëdagen op mijn blog zien.
Helaas ...
Gisteren kon ik niet oppassen, dus mocht ik Zoë vandaag van school halen.
We zijn meteen naar huis gefietst en onderweg hadden we al besloten 
dat lekker pannenkoeken gingen bakken!
"Ja ... Met vlokken!"
En dat hebben we dan ook gedaan. 
Ze heeft lekker voor de tv (op een leuk krukje!) van de pannenkoeken genoten.


Daarna zijn we nog even naar de speeltuin geweest, 
en hebben we samen op haar kamertje gespeeld.
Ik moet altijd zo lachen om de fantasiespelletjes die ze speelt.
Zo leuk!

Oh ja ... Er zijn wel eens vragen over mijn foto's.
De foto's van mijn zelfgemaakte spulletjes, die maak ik in een fototent.
En bij Xenos is nou een leuke aanbieding!


Groetjes San

5 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid! En een goede tip over de Xenos! Mijn foto's zijn ronduit rampzalig, ben al een muurtje aan het witten. Zag het zelf ook al in de folder maar vroeg me af óf en hoe zoiets zou werken. Misschien toch nog eens de investering waard! Maar ik heb niet zo'n leuk winkeltje als jouw dus het kan nog evn wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fototent ? ? nog nooit van gehoord ik ga ff googlen ......... wat zit ze lekker te smikkelen van de pannenkoeken ......
    Fijne avond .... groetsss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk blog heb je en ook leuk webwinkeltje..lekker crea! groetjess Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker pannekoeken met vlokken, dat gaat er altijd wel in! En lekker extra tijd, toch een klein feestje, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi, ik heet je welkom als een van de round robin knutselmaatjes.
    Leuk dat je in het zuiden woont. Oorsprokelijk kom ik daar ook vandaan. Heb me ook aangemeld als je volger.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...