Webshop

zondag 15 mei 2011

Zorgboerderij Asselterhof ...

Vandaag was het open dag op de zorgboerderij waar Inge (ons buur-buurmeisje/dochter van een vriendin) iedere woensdag gaat paardrijden. 
De laatste keer zijn Har en ik samen met Zoë geweest. En echt ... dat was zo ontzettend leuk! 
Dus dit jaar wou ik weer gaan. Ik had mijn zus er over verteld, en zij zou ook met Zoë gaan. 
Ik ben met Inge, haar moeder en haar Opa en Oma gegaan. Er was van alles ze zien en te doen. 
Je mocht bij alle dieren komen. Er werden heerlijke pizza's gebakken in een echte stenen oven! 
Het is echt een geweldig mooie boerderij! Overal had je van die mooie hoekjes. 
We hebben onze ogen uitgekeken. Er waren ook echte uilen. 
En Inge heeft er zelfs een op haar hand gehad! Stoer he? 
Mijn zus en Zoë zijn we ook nog tegen gekomen.
Zoë was op dat moment erg onder de indruk van de koeien die in de stal stonden ... 
"Die kunnen daar ook poepen en plassen" Zei ze!


Groetjes San

3 opmerkingen:

  1. Leuk zeg! Zorgboerderijen vind ik zoiets bijzonders. Prachtig dat die er zijn. De moeder van een vriendin van ons gaat er ook heen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...