Webshop

dinsdag 31 mei 2011

Zoëdag 31 Mei

Vandaag was eigenlijk de laatste Zoëdag voor onze vakantie ...
maar zaterdagavond blijft ze gezellig logeren! 
Dan kan ik nog even lekker van haar genieten. Want, dan zie ik haar 4 weken niet ... slik  ...
Vandaag moesten we ons binnen bezig houden, want het heeft de hele dag geregend. 
Ik had nog alles in huis om koekjes te bakken en te versieren. 
Dus daar zijn we mee aan de slag gegaan. We hebben heerlijk geknoeid met z'n tweeën. 
Ik had alleen blauwe kleurstof om de koekjes mee te versieren ... Je kan wel raden hoe wij er uit zagen! 
Maar ... de koekjes waren heerlijk!


Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. De koekjes zien er heerlijk uit, dus volgens mij was het helemaal niet erg dat het regende.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, het waren vast de allerlekkerste koekjes ooit! Zo zien ze er tenminste wel uit :-) Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, jonge wat boft Zoë toch met zo'n lieve tante!!

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...