Webshop

dinsdag 5 april 2011

Zoëdag 5 April

 Maandagavond is Zoë al naar ons toe gekomen. 
Het was al weer een tijd geleden dat ze bij ons geslapen had. Dus Zoë en ik hadden er heel veel zin in. 
Ze wilde van alles doen die maandagavond! 
Ik heb echt moeten onderhandelen met haar dat we ook wat dingen voor morgen moesten bewaren. 
Natuurlijk is ze lekker laat naar bed gegaan ... Ik dacht: Misschien slaapt ze dan een beetje uit morgenvroeg... Maar Zoë had andere plannen! Om half 8 was ze wakker: "Sanna! ik ben wakker!"
S'morgens zijn we weer even bij Oma Muis op bezoek geweest. Zij had een schaaltje staan met "paashaaseitjes". En iedereen die over de gang liep kreeg een "paashaaseitje" van Zoë. 
Eén mevrouw kreeg ook een eitje, en toen pakte Zoë haar hand en zei: "Kom maar, dan gaan we even wandelen!" Zo lief! Je zag die oude mensjes genieten.
Thuis heeft Zoë mij geholpen met de Give - Away! Zij heeft een andere theepot versiert.
Hier zien jullie de kleuren van de Give - Away Theetante San Theepot!


Je kan nog steeds meedoen met deze Give - Away! Plaats bij dit berichtje een reactie voor 10 April!


Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren (hélemaal mijn kleuren!!), wat is die Zoë toch een brave helpert!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren, ik ga nu extra duimen want dit zijn echt mijn kleuren!

    En wat gezellig is dat toch zo'n logeetje! En natuurlijk ben je dan vroeg wakker als je allemaal gezellige dingen gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou wij doen graag mee? ziet er luek uit joh

    gr Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...