Webshop

dinsdag 26 april 2011

Zoëdag 26 April

Vandaag hebben Zoë en ik al wat spulletjes van haar in de caravan gedaan. 
Het liefste was ik vandaag al vertrokken! Ik heb er echt heel veel zin in. 
Als eerste is haar dekbed met roodkapje in de caravan gegaan. 
Meteen even testen of het lekker ligt ... Tuurlijk! 
En Zoë heeft nog even in de caravan een lijstje gemaakt met spulletjes die ze allemaal wil meenemen. 
Toen we daar zo zaten, kwam mijn buurvriendin er gezellig bij! 
En even later kwam er nog een buurvrouw bij! Zoë vond het geweldig! 
Zo kwam het dat we gezellig met z'n vieren in de caravan zaten, gewoon achter op ons pleintje! 
Was het maar al vakantie ...


Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. Waar gaan jullie heen en wanneer vetrekkn jullie?
    Wat een geweldig leuk dekbed!!!! Zeker vande HEMA of heb ik het mis?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zoeterd is die Zoë toch! Alvast heel veel plezier op vakantie!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om met dit weer te camperen. Veel plezier.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...