Webshop

dinsdag 1 maart 2011

Zoëdag 1 Maart

Ik heb boven op zolder een klok hangen met een afbeelding van een elandenhoofd.
Heel lang geleden heb ik die eens van mijn zus gekregen. De ogen van de eland bewegen. 
En Zoë vind die klok echt geweldig! 
Iedere keer als ze bij ons is vraagt ze: "Gaan we naar de gekke klok kijken?" 
En iedere keer ligt ze helemaal in een deuk om die ogen. 
Dan zegt ze: "Kijk! De gekke klok, die doet zo!" 
En dan probeert ze het na te doen met haar ogen. Zo Leuk!


Natuurlijk hebben we vandaag ook weer muffins gebakken. Dat wordt bijna een traditie! 
Ze vind het ook zo leuk om te doen (ik ook hoor ;). 
Vandaag hebben we blue berry muffins gebakken. 
Ze waren erg lekker, ik geloof dat Zoë er 4 op heeft! 



Groetjes San

7 opmerkingen:

  1. oooh wat leuk zeg, en de muffins zien er inderdaad om op te eten uit .
    Is zoë niet je dochter misschien?

    Groetjes
    Eline DM*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Eline, Zoë is mijn nichtje. Iedere dinsdag pas ik op haar.

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaaah! Die klok is echt geweldig! ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihi grappig meiske....en die klok! geweldig wat een leuk ding!

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha,ha,ha, dat hoofd van dat kind! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He San! Wat leuk dat je me volgt! Daar word ik nou blij van.
    Wat aftellen betreft, wij gaan straks eerst in april een weekje Denemarken doen... heerlijk! En dan in de zomer weer naar Zweden! Een vriendin van me is net terug uit Zweden (met de prachtigste verhalen) en om in de stemming te blijven hebben we gister "As it is in heaven" gekeken in het filmhuis. Prachtig!
    Wens je een fijne dag!
    groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat grappig dat ze de klok zo nadoet, ik moet grinniken om je verhaal :-)) Lekker cakejes maakten jullie. Jummie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...