Webshop

woensdag 23 februari 2011

Award!

 
 Ik heb deze week mijn allereerste Award gekregen! Ik ben er heel erg trots op. 
Ik heb de Award gekregen van Blauw geblokt. Ik lees haar blog heel graag. 
We delen de liefde voor Zweden! En stom als dat misschien klinkt, dat schept een band! 
Het is de bedoeling dat ik deze Award door geef aan nieuwe bloggers. Ik weet gewoon niet welke ik kiezen moet. Ik heb inmiddels al een hele lijst die ik iedere dag probeer te lezen, gelukkig heb ik google reader gevonden ... dat maakt het lezen een stuk makkelijker ... Alleen reageren vergeet ik dan wel eens. 
Ik wil deze Award graag geven aan:

Zij heeft een vrolijke blog ... Die cupcakejes bovenaan haar blog alleen al ... Zo leuk!
Ik vind bij haar leuke ideeën om met Zoë te doen.
Volgens mij is zij de liefste Juf van de hele wereld!!!

Ook haar blog is een en al vrolijkheid, alleen de achtergrond al! Bij vind ik altijd wel inspiratie.
Ze maakt echt de leukste dingen, en ze zet er bij hoe ze het gemaakt heeft! Superhandig!
Kijk ook eens op Freubelweb!

Zij maakt ook de leukste dingen! Hebben jullie de taarten op haar blog gezien? jamjam!
Ze schrijft zo leuk over haar hobby's.
Ik verheug me iedere keer weer op nieuwe verhalen van haar!

Ze heeft hem al 2 keer gekregen! Anders had ze hem van mij natuurlijk ook gekregen!
Maar toch wil ik haar even vermelden ...
Nou moet ze het doen met een dikke zoen!
En ik kom snel weer eens langs!!!

Je maakt een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank ze op hun blog voor deze award (da's wel zo aardig!). Check!

Als je de award aanneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van 'Liebster blog' en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over. Check!

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs (makkie!). Check! 

Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou. Check!

Het is de bedoeling, dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met deze blog in 't zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met tig volgers hebben ze niet nodig.


Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. Hoi San,
    bedankt voor je berichtje op mijn blog! Leuk om te zien dat je de award door hebt gegeven aan nieuwe blogs die ik nog niet kende! Ik heb ze meteen in mijn favorieten lijstje gezet!
    Liefs Rhea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi San,

    Ontzettend bedankt voor de award!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi San,

    Hartstikke bedankt voor de award! Wat een leuke verrassing!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...