Webshop

dinsdag 16 november 2010

Zoëdag 16 November

Ik had mijn zus gevraagd of Zoë maandagavond al mocht komen. Ze gaan eind deze week lekker een weekje op vakantie, en dan zie ik Zoë een tijdje niet. Zondag was Zoë met haar vader en moeder naar de intocht van Sinterklaas geweest, en ze had thuis ook al haar schoentje mogen zetten. Zou Sinterklaas ook bij Sanna komen? Dat moesten we maar eens gaan proberen, toch? Zoë heeft een mooie tekening voor Sinterklaas gemaakt, en van thuis wist ze nog dat Sinterklaas mandarijntjes heeeeel erg lekker vind! En natuurlijk mochten we het bakje water voor Americo niet vergeten! Toen alles klaar was hebben we samen liedjes gezongen.


En nou maar afwachten of Sinterklaas Zoë wel kon vinden...
Jawel hoor! De volgende morgen zat er wat lekkers in haar laarsje en er was ook nog een klein kadootje bij!


Na het ontbijt zijn we met River gaan wandelen. Er was de hele dag heel veel mist. En er was de afgelopen tijd heel veel regen gevallen in België, en vandaag zou het hoge water bij ons komen. Het zou dus een bijzondere wandeling worden! We zijn naar Asselt gegaan, en daar was de weg al afgezet, dus zijn we gaan kijken hoever we konden lopen. Gelukkig waren we goed voorbereid en hadden we onze laarzen aan. Zoë had geen regenlaarsjes bij.  Maar goed hoor, want het water stond soms wel heel erg hoog! Lekker veilig hoog bij mij op mijn nek zijn we door het water gelopen. Zoë vond het geweldig! 
River ook! Die heeft alleen maar door het water gerend.


Na die heerlijke wandeling hebben we thuis speculaaskoekjes gebakken. Het huis ruikt er nou nog naar! Heerlijk...


De volgende week geen Zoëdag! 
Fijne vakantie!


5 opmerkingen:

  1. Ow wat een gezellige dag hebben jullie ervan gemaakt!! Super! Het was inderdaad erg mistig vandaag....vervelend als je dan een eind moet autorijden zoals ik...maar lekker als je zo'n mooie wandeling op het programma hebt staan!

    Leuk dat de Sint jou huis ook weet te vinden! Had jij je schoen niet gezet?

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n dagje! En wat een prachtige foto's zo in de mist, heel bijzonder!

    Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. Ik volg jou blog al een tijdje, je maakt altijd van die leuke dingen.
    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige lieve dag! De fotos vol met sfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou het pepernoten/ koekjes bakken met Zoë is goed gelukt zo te zien! Klinkt als een heerlijke dag...
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...