Webshop

maandag 20 september 2010

Brei en haakmiddag

Vanmiddag hadden Antoinette (mijn buur-buurvrouw) en ik een brei en haakmiddag. Antoinette zou mij leren hoe ik een haakpatroon moet lezen, en ze zou me helpen met mijn eerst knuffel haakwerkje. Het wordt een lila olifantje! Het is wel een priegelwerk hoor. Antoinette is al een paar dagen druk bezig met een schitterende tas te breien. Ze kan echt heel goed breien en haken. Toen we laatst in Den Bosch waren heeft ze een leuk stofje gekocht om de tas mee te voeren. Ik ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet als hij klaar is.


3 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boekje is dat he, met al die dieren figuurtjes!
    Gezellig zo'n middagje :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It's so fun working with others and trying new things.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...