Webshop

zondag 22 augustus 2010

Heerlijke nazomeravond!


Gisteravond hadden we een heerlijke bbq samen met onze buur-buren. Zij hadden tijdens onze vakantie op ons huis gepast en als dank je wel hadden we ze dus gisteravond uitgenodigd. Het was erg gezellig. Het weer deed ook goed mee. Wat was het toch een geweldige nazomerdag. Zo willen we er meer!!! Bart (onze buur-buurjongen) had van vakantie wat flesjes Panache (soort sneeuwwitje...kennen we dat nog dames? hihi) meegenomen, en gisteren mocht hij ook 2 flesjes drinken. En vanmorgen vond ik die flesjes, en ik vond ze wel erg leuk uit zien. Ik dacht daar kan ik wel wat leuks mee. 


Bart, ik wil geen alcoholist van je maken...maar als je er over hebt? Ik vind de flesjes erg leuk!

1 opmerking:

  1. Het was inderdaad heel gezellig en erg lekker!
    en het bleef ook lekker wat de temperatuur betreft.

    We bewaren nog wat flesjes voor je.

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...