Webshop

donderdag 26 augustus 2010

Alvast voor de kou.

Het lijkt er nou echt op dat de herfst in aantocht is... Jammer hoor, ik wil nog wel wat zonnetje. Laatst zag ik ergens een leuke sjaal, maar ik dacht: "Ach dat duurt nog zo lang, voordat ik die nodig heb!" Dus heb ik hem laten liggen. Maar nou begint de herfst om de hoek te komen en nou baal ik een beetje dat ik die sjaal niet heb meegenomen. Het was een gehaakte sjaal, dus dacht ik... Dat kan ik zelf toch ook? Dus ben ik op youtube gaan zoeken naar filmpjes over vierkantjes haken. Daar zat ik dan, met mijn haaknaald en wol in de aanslag. Bij ieder steek die ze lieten zien gauw op pauze drukken en oefenen. En zo ben ik aan de slag gegaan. Ik ben nog lang niet klaar, maar ik laat alvast een klein stukje zien. (volgende winter zal hij wel klaar zijn denk ik...hihi)


1 opmerking:

  1. Suoer leuk! Wat kun jij tich netjes haken!! Ben beniewd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...