Webshop

dinsdag 13 juli 2010

Zoëdag 13 Juli

Voor onze vakantie was woensdag altijd Zoëdag. Maar dat is nou veranderd in dinsdag! En vandaag was dus de eerste Dinsdag - Zoëdag! Zoë en ik hadden er allebei weer erg veel zin in. We hadden elkaar na onze vakantie al gezien, maar nou was het weer een hele Zoëdag! Het zou weer lekker weer worden, en Har had zijn laatste vakantiedag. Hij wilde nog graag gaan vissen, dat vonden Zoë en ik helemaal niet erg, wij zijn gewoon lekker meegegaan. Zoë riep meteen: "Gaan we dan ook pickenicke op de boot? en ook weer slapen, he Sanna?" Dus wij hebben snel alles klaar gemaakt om een lekker dagje op de boot door te brengen. Zoë stond te stuiteren: "Ik vind varen leuk!" We waren nog niet op het water of ze wilde al "pickenicke". Omdat het zo warm was zei ik tegen haar dat ze goed moest drinken, nou dat heeft ze gedaan hoor! Ze heeft een paar keer met haar billen over de rand van de boot gehangen omdat ze moest plassen! (Dat vond ze erg leuk om te doen hoor) Op een gegeven moment werd het heel erg bewolkt en donker. Het zag er uit dat het flink zou gaan regenen. Gelukkig waren we vlakbij een brug en hebben we daar onder kunnen schuilen. Ze heeft maar heel even op de boot geslapen. Toen ze wakker was zijn we naar een speeltuintje gevaren en heeft ze daar even de benen kunnen strekken.
Toen we weer verder gingen varen wilde Zoë ook vissen, dus mocht ze van Har de hengel vast houden. Ook dat vond ze helemaal geweldig. We hebben alle drie een heerlijke dag gehad! Op naar de volgende Zoëdag! Ik heb ze echt heel erg gemist!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...