Webshop

woensdag 21 april 2010

Zoëdag 21 April

Vandaag hadden we een beetje feest! Zoë kwam vanmorgen en het eerste wat ze zei was: "Ik heb op de wc geplast!" Ze had het afgelopen weekend al goed geoefend thuis! Ze wilde het meteen laten zien! "Ik moet plassen! Op de wc!" Zei ze. Dus daar gingen we. Wat een gezicht is dat, een heel klein meisje op een hele grote wc. Maar wat knap van haar! En dat is wel een klein feestje waard toch? Dus hebben we vanmorgen lekker muffins gebakken. Toen het zonnetje er was zijn we lekker buiten gaan spelen. We hebben verstoppertje gedaan, en ze heeft lekker met water geknoeid.


Zoë had ook haar zonnebril meegenomen. Ze vroeg of ik er ook een had. Die moest ze natuurlijk ook even op!


1 opmerking:

  1. Knap hoor!!! Plassen op de WC!!! Weer een leuke dag gehad zo te zien! Ikke ook...heb net weer achter de naaimachine gezeten....ik ben trots op mezelf!! Laat ik morgen wel zien waarom hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...