Webshop

donderdag 8 april 2010

Vierde Naailes


Vanmiddag hadden Tanja en ik onze vierde naailes. Dit was de eerste keer met onze nieuwe naaimachines. Omdat Tanja pas een zware operatie heeft gehad, wilde we een klein dingetje maken. Tanja had op de blog van Miekk een leuk brillenhoesje gezien. We begonnen eerst met stofjes uitzoeken. Ik had niet zoveel stofjes meegenomen, maar Tanja had heel veel leuke stofjes meegenomen. Met de handleiding bij de hand zijn we begonnen. Het was weer echt gezellig! Ieder heeft een ander hoesje gemaakt, en ik vind ze allebei even leuk.Nou nog een leuke zonnebril voor er in!!!!Tanja heeft vandaag ook al een begin gemaakt voor een vlaggenlijn. Die wil ze volgende keer maken. Ik wil kijken of ik een leuk (makkelijk!) patroon kan vinden voor een laptophoes.

En dit is het eindresultaat geworden:

1 opmerking:

  1. Ja, het was weer gezellig!!! Maar wat een bende hadden we ervan gemaakt! Ik heb net een doos gekocht waar al het los spul in kan en dan een doosje met garen, dan hoop ik dat onze volgende les....netter werken....beter gaat!
    Ik vind de hoesjes ook allebei even leuk geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...