Webshop

zondag 18 april 2010

Heerlijk Lente Weekend ...

Wat hebben we genoten dit weekend! Heerlijk dat zonnetje. We zijn weer de hele dag buiten in de tuin. Zaterdagavond hebben we al buiten gegeten! Ik vind dat zo heerlijk. De vogels vliegen rond in ons kleine tuintje, we voeren ze het hele jaar door. Er zijn bij ons 2 nesten, een van merel, en een van een mus. En die moeten natuurlijk goed eten! Er staan ook 2 grote schalen met water, en daar wordt ook dankbaar gebruik van gemaakt. Ik vind het zo leuk om ze te zien badderen. Alleen de mussen nemen liever een zandbad! De merel die een nest bij ons in de tuin heeft is echt niet bang voor ons. Ze komt zeker op een meter afstand van ons. Mama Merel, en Papa & Mama Mus staan er ook bij op de foto:


Het blijft gewoon ieder jaar weer genieten als alle plantjes weer naar boven komen. Onze tuin ligt op het zuiden en je ziet bijna alles uit de grond schieten, zeker met dit heerlijke weer. Het leukste vind ik als de Lupine te voorschijn komt. Ieder jaar als we naar Zweden gaan probeer ik wat zaden mee te nemen. En die strooi ik dan in de tuin. We noemen ze dan ook ons Zwedenplantje. Als ze opkomen, kunnen we gaan aftellen naar onze vakantie. Over 8 weken is het zover!!!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...