Webshop

woensdag 31 maart 2010

Zoëdag 31 Maart

Dinsdagavond toen ik thuis kwam van het werk zag ik dat mijn zus een sms-je had gestuurd: "Hebben jullie zin in een logeetje vanavond?" Har moest tot laat werken, dus ik dacht: "Ja! Gezellig!" Dus is Zoë gisteravond al naar ons gekomen. Zoë wilde in het grote bed TV kijken. Maar eerst is ze in bad gegaan. Dat was zo leuk om te zien. Ze had de grootste lol. Het bad lag vol met speelgoed. Na het bad zijn we lekker in het grote bed gaan liggen en hebben we naar Happy Feet gekeken. "Hoef niet te slapen he?" Zei ze iedere keer. Nee hoor, zei ik. Maar na een kwartiertje begon ze al met haar ogen te draaien. Gauw nog even de tandjes poetsen, en dan nog heeeel even naar Happy Feet kijken en toen lekker naar bed.Ze heeft de hele nacht lekker doorgeslapen tot s'morgens 8 uur, toen hoorde ik: "Sanna ik ben wakker!"
En nou begint de dag pas!!! Dus... Wordt vervolgd!.......

Vanmorgen zijn we met z'n drieën even op bezoek geweest bij de moeder van Har (Oma muis noemt Zoë haar, omdat ze eens een grote muis heeft gebreid voor haar ... We zijn erg blij dat Oma geen koe heeft gebreid ...). Vlakbij Oma muis ligt een kleine kinderboerderij, en daar zijn we even (want het was erg koud vandaag) gaan kijken. Het was er erg leuk. Er waren kleine geitjes, konijntjes, vogeltjes en nog meer.


Thuis heeft Zoë nog met haar nieuwe pannenset gespeeld. Ze is een echt kok. Ze maakt van alles: pannenkoeken, frietjes, echt ... je hoeft het maar te bestellen.

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dag en avond hebben jullie weer gehad! En wat kan ze lekker koken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...