Webshop

donderdag 18 februari 2010

Nieuw Naaimachine


Voor onze naailessen had ik van mijn moeder een oud naaimachine gekregen die zij ook weer van iemand had gekregen. Ik was er heel blij mee, maar tijdens de naailessen kwamen we er toch snel achter dat dit naaimachine niet zomaar weg is gegeven. Hij werkte niet fijn en hij was erg omslachtig. De laatste naailes heb ik mijn naaimachine maar aan de kant gezet omdat er niet mee te werken was. En dat vond ik jammer want ik heb er toch heel veel plezier in. Dus ben ik op internet gaan zoeken naar een leuk, goed en niet te duur naaimachine. Har heeft toen een winkel bij ons in de buurt gevonden die pas geopend is en een leuke openingsaanbieding had. We zijn gaan kijken en ze hebben een uitgebreide demonstratie gegeven. Wat een geweldig ding! Het is een Huskystar C10 (Husqvarna) geworden. Ik kon niet wachten om hem thuis te proberen.

Er zitten hele leuke borduursteekjes op. En hij loopt als een treintje, wat een verschil met die oude naaimachine. Nou zal ik thuis ook wel sneller gaan oefenen. Dat deed ik met die oude niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...