Webshop

dinsdag 16 februari 2010

Derde Naailes

Vandaag hadden we onze derde naailes. We wilde graag een schort maken. Alleen ik had al een paar schorten, dus ik wilde er een voor Zoë maken. Tanja wilde er een voor zichzelf maken. We hadden bij Ikea al leuke stofjes gevonden, dus daar waren we snel mee klaar. We hadden allebei ook spullen meegenomen om onze schorten op te pimpen. Het was echt super leuk om te doen. Het was een hele andere les, omdat er te plekke veel dingetjes bij werden verzonnen. Maar dat maakte het wel erg leuk. De schort van Tanja is erg mooi geworden met leuke kantjes en een gehaakte bloem. Ik mocht van Tanja ook wat kantjes gebruiken, daar moeten we echt snel voor op pad! Want daar kan je de dingen echt veel leuker mee maken. Thuis heb ik op het schort van Zoë nog even haar naam gezet. Ik ben benieuwd wat ze er van gaat vinden. Morgen is het weer Zoëdag en dan gaan we samen koekjes bakken! Gelijk even het schort testen....

1 opmerking:

  1. Wat was het weer leuk!!! Leuk die naam nog op de schort! Ik ben benieuwd of de koekjes morgen nog lekkerder zullen smaken!!! Ik ben erg blij met de schort! Nu verzinnen wat we de volgende les gaan maken, maar daar hebben we door mijn operatie nog wel de nodige tijd voor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...