Webshop

vrijdag 15 januari 2010

Wie is de Mol? deel 2

Zie je dat mijn tactiek werkt! Ik dacht dus dat Tim de Mol is, en gisteravond kreeg hij het rode scherm! Na de uitzending van gisteren denk ik dat Sanne de Mol is! (lees: Sanne is de mol niet!)
Er was deze uitzending iets raars! Manuel zei dat Sanne de mol is, en niemand reageerde! Zelfs Sanne reageerde niet. En Hind fiets overal ook gewoon eventjes doorheen, zij heeft voor haar eigen jokers kunnen zorgen en dat vond ze van te voren al niet erg! Nou maar weer wachten tot volgende week donderdag...
Vorige week vertelde ze dat de Mol zich kenbaar maakt in aflevering 3! Dat is dus volgende week donderdag. Die aflevering ga ik dus opnemen en echt minuut voor minuut uitpluizen!
Haha deze keer gaat het me lukken om van te voren te weten wie de mol is!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...