Webshop

woensdag 23 december 2009

Woensdag Zoëdag

Vandaag was het weer woensdag en dan pas ik altijd op mijn lieve nichtje Zoë. We hebben haar meegenomen naar IKEA. dat vond ze erg leuk. In de auto begon ze te zingen: ia, kea, poef! (papegaaitje leef je nog). Toen we bij IKEA binnen waren wilde ze alle kinderkamers zien. Op ieder bedje heeft ze wel gezeten. "Kom kijken!" en weer door naar het volgende kamertje. En daar krijg je honger van ! Dus hebben we lekker zweedse balletjes gegeten. En die passen helemaal in het mondje van Zoë, hoor! Het was een beetje proppen, maar ze paste erin!


Heeft tante Sanna nog wat gekocht bij IKEA? ja hoor! Deze leuke rode kerstlantarens, ze waren al afgeprijst. Dus nog leuker!
Voor mijn zus moest ik rode theelichtjes (met geur) meenemen. En die stonden zo leuk bij mijn lantarens dat is ze zelf ook maar mee genomen heb. En ze ruiken ook nog lekker!





Toen we thuis waren hebben we de dvd van K3 opgezet en lekker geknutseld. Zoë heeft een mooie tekening gemaakt. En tussendoor ook nog voor de pop gezorgd! Het was een drukke dag, maar erg gezellig. Op naar de volgende woensdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...