Webshop

zondag 27 december 2009

En dan...

En dan ben je ineens... 40! Ieder jaar is het hetzelfde bij mij. Omdat ik een dag na kerst jarig ben, "vergeet" ik mijn verjaardag. Ik ben dan druk bezig met alles te regelen voor de kerst. Ook dit jaar. En ineens, als je rustig op de bank zit, besef je dat je na de kerst jarig bent! En dan ook nog 40 wordt! Het voelt echt zo raar, 40 worden... Ik voel me helemaal niet zo oud. Ik vind het zo raar klinken..."Ik ben 40". Nou... Ik heb er een heel jaar de tijd voor om daar aan te wennen! Maar!!!! Het leuke van verjaardagen is toch wel : DE CHRISTOFFELTAART! Die is zo ontzettend lekker.

2 opmerkingen:

  1. Ja ja, ik had graag een flink stuk van die taart gehad...helaas was ik op vakantie!

    De beste wensen voor jou en har meis!!! Dat het maar een beter en mooier en gelukkiger jaar mag worden dan 2009!

    Liefs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 15 januari staat er een groot stuk voor je klaar hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...