Webshop

dinsdag 6 september 2011

Zoëdag 6 September

Het is echt Herfst! 
Gelukkig had ik vorige week, toen ik samen met Antoinette lekker ben gaan shoppen, 
wat gekocht voor Zoë ... voor als we ons binnen moesten vermaken.
Het was echt een leuk koopje voor 50 cent bij de prijsmepper.
En daar hebben we ons vanmiddag mee vermaakt ...
En natuurlijk hebben we ook koekjes gebakken,
Er gaat volgens mij geen Zoëdag voorbij zonder dat de oven aan is geweest!
Zoë was overdag al een beetje moe, maar tegen de tijd dat ze weer naar huis ging,
viel ze bij mij op schoot in slaap!
Binnenkort gaat ze naar school ... Ik moest daar wel aan denken toen ze zo lekker
tegen me aan lag te slapen.
"Ze wordt al groot ... Maar nu eventjes niet!"


Zoë kwam vanmorgen met een kadootje voor me. 
Mijn zus had dit gemaakt ... Echt zo leuk!
Ik wou het aan de houten stok boven de buitentafel hangen,
maar het waait er nu te hard voor.

Het is een echte lamp!

Groetjes San

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf, dat vaasje! Wij hebben hier een tak voor het raam hangen waar, afhankelijk van het seizoen, paaseieren, valentijnsharten, sintjes en pietjes en kerstdingen aanhangen. Maar van die vaasjes met wat leuks er in is ook een tof idee. Ik ga het onthouden, die moeten er hier ook ooit komen want ze zijn echt superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. van een echte lamp?...wat leuk! is wel heel breekbaar he? maar niet buiten hangen dan.

    groetjes Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, die paddestoel is gaaf! Ik heb er laatst ook mee in de hand gestaan en toch maar weer terug gelegd, maar als ik hem bij jou zo zie moet ik hem misschien toch maar weer gaan halen :)
    Je lampje is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk lampvaasje heeft ze voor je gemaakt! En zoe heeft genoten zo te zien....gelukkig kan dat met simpele dingen he!

    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat ziet er weer uit als een super leuke dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, is dat David de Kabouter? Jeugdsentiment!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee dat vaasje! Die moet ik zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...