Webshop

maandag 29 augustus 2011

Suprise!

 Deze week zag ik ineens dat ik 150 volgers heb! 
En omdat ik dat zo leuk vind! Wil ik wat leuks doen. 
Normaal zou ik een Give - Away doen, maar die heb ik al een paar keer gedaan. 
Nou ga ik iets doen wat ik nog nooit gedaan heb. 
Jullie reacties op mijn Iphone Case waren zo leuk, dat ik er een Tutje van gemaakt heb! 
Ik heb er een gemaakt met klitteband ... 
Want als je telefoon gaat en je moet dan nog even dat leuke knoopje losmaken ... 
dan hebben de meeste mensen al opgehangen! 
Dus leek het me handiger om er een met klitteband te maken. 
Dus met trots laat ik jullie mijn allereerste Tutje zien!
Klik op de foto!


Ik hoop dat het een duidelijk Tutje is geworden.
Als jullie op of aanmerkingen hebben dan hoor ik het graag!
Veel plezier ermee!


Groetjes San

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg leuk en duidelijk hoor! En ga hem ook zeker maken maar dan wat kleiner voor mijn ipod. Een leuke give-away!
    Dank je.

    groetjes Lucie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi San,
    Wat leuk....en ik heb ook weer wat geleerd, want ik wist niet wat een "Tutje" was!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi San,
    Dat ziet er goed uit!! Dankjewel!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb net gisteren een nieuw telefoonhoesje gemaakt, maar anders had ik zeker je tutorial gebruikt. Ik vind hem erg duidelijk!

    Liefs,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjewel voor je tutje! Superleuk.
    Ga gelijk aan de slag!
    Groetjes Geriene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk zeg, enne....ik had nog nooit van een tutje gehoord

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He sieske, leuk je eerste tutje....gefeliciteerd met al zoveel volgers!

    X tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...