Webshop

zaterdag 9 april 2011

Taart!

 Vandaag ben ik samen met Tanja naar een workshop taart versieren geweest. 
Tanja en ik hadden er allebei erg veel zin in! We waren al op tijd in de "bakwinkel"
En door een heerlijke bakgeur werden we welkom geheten! Dat beloofde veel goeds. 
We hebben eerst even door de winkel gelopen en rond gekeken. 
Er was echt alles voor taarten, muffins, koekjes noem maar op! 
Om 13 uur begon de workshop, en om 16 uur was het afgelopen. 
Echt de tijd vloog voorbij. Iedereen ging helemaal op in zijn eigen taart. 
De taarten van Tanja en mij waren wel de vrolijkste, maar ze waren allemaal erg mooi! 
Iedereen is trots naar huis gegaan met zijn taart.


En dit is mijn TAART!


Hij is nog helemaal heel ... Ik vind het zonde om hem aan te snijden!

Groetjes San

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden hoor (mijn 1ste taartje was lang zo mooi niet :) ) en zonde van deze niet aan te snijden (ofwel nog even bewaren voor een leuke gelegenheid in de vriezer?)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige taart en het past zo mooi bij je theepot.

    gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is helemaal mooi en ik kan me indenken dat je het zonde vindt hem aan te snijden. Veel foto's maken dus voor die tijd.....en anders gewoon snel thuis aan de bakkelarij

    In elk geval vast eet smakelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je taart is prachtig geworden. Hij kleurt super bij je theepot! Maar ik zou hem toch maar lekker opeten, want hij is vast heerlijk! En dan maar snel weer een nieuwe bakken.

    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi San,
    Hij is super mooi geworden, met lekkere frisse kleurtjes. Inderdaad zonde om op te eten, maar als je hem op eet, heb je wel een goede reden om er nog één te maken.
    Eet smakelijk.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. San, de taart is heerlijk!!! Ik heb gisteren samen met Ric al een stuk geproeft..mmmmm!!! Vond het super leuk om te doen!!

    X Tanja

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...