Webshop

vrijdag 3 december 2010

Een beetje laat ... Zoëdag 1 december!

Ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad met mijn opleiding. Ik wilde wat voorwerken, zodat ik de komende (kerst)tijd lekker niks hoefde te doen. Vandaar dat het op mijn blog ook een tijdje stil is geweest. Maar hier dan toch een verhaaltje over Zoëdag. Omdat ik dinsdag weer naar Hilversum moest voor de opleiding, heb ik woensdag op Zoë gepast. Het was alleen maar de ochtend, want s' middags had Zoë een belangrijke afspraak staan. Sinterklaas kwam bij Mama op het werk! 
Wij hebben s' morgens boodschappen gedaan in Duitsland (voor ons lekker dichtbij). Ze hebben daar heerlijke toetjes en snoepjes, dus Zoë mocht wat lekkers uitzoeken. Thuis heeft ze weer (misschien wel voor de 10e keer!) naar K3 - De 3 biggetjes gekeken. Volgens mij kent ze het helemaal uit haar hoofd. Ze heeft ook nog Iep gespeeld, dat was erg grappig!( Iep is volgens mijn zus een erg leuke film, ik heb er een stukje van gezien en wil hem graag helemaal zien!) Ze ging in een mandje liggen met een deken over haar heen "Iep Iep Iep" zei ze. En ik moest haar door de hele kamer schuiven in dat mandje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...