Webshop

zaterdag 24 april 2010

Een heerlijk weekendje samen vrij...

Het komt niet zo heel veel voor dat Har en ik samen een weekend vrij hebben. Maar dit weekend hebben we samen vrij. En nou is het ook nog eens heerlijk weer! Over geluk gesproken ...
Vanmorgen zijn we lekker gaan wandelen met Joep langs de maas. Het is daar zo heerlijk wandelen. Joep kan daar helemaal los gaan, door het veld en in het water. En ook al is het water nog ijskoud ... Joep gaat er gewoon in!
's middags zijn we even wat eenjarige plantjes gaan kopen en ... De eerste asperges voor dit jaar!!! Jamjam. En ze hadden daar ook aardbeien, dus die hebben we ook maar meegenomen! Thuis hebben we heerlijk in de tuin genoten van het heerlijke weer.
's avonds zijn we weer gaan wandelen met Joep, en daarna hebben we in de tuin een heerlijke salade (met heel veel vis...) gegeten.
Als dat niet genieten is...

1 opmerking:

  1. Och als ik dat had geweten dat je vrij had vandaag...ik dacht dat je moest werken! Dan had je mee kunnen bloemschikken. Ik was om half 12 alweer thuis!
    Nou...misschien volgende keer! Is geloof ik 29 mei. Kijk maar eens of je dan kunt! Ow ja ik heb een heel leuk kussentje voor JOU gemaakt...met appeltjesstof hihihi...leuk voor je spelden!
    Els kan mee dinsdag, verheugt zich erop en zal vast om 9.00 staan stuiteren dat ik haar oppik!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...