Webshop

vrijdag 27 september 2013

A Sweet present ...

Voor de liefste macaronbakster!
Deze week kreeg ik van een lieve vriendin van me Macarons.
Zij maakt ze zelf en echt ...
Ze zijn overheerlijk!
Ze is een tijdje geleden begonnen met workshops te geven.
En wij als collega's mochten het spits afbijten.
Het is echt zo leuk om te doen!
Mocht je interesse hebben,
Klik dan even hier: Macarons4U
 
Toen ik de Macarons deze week kreeg had ik al een leuk kadootje in mijn hoofd.
Op Pinterest had ik al wat leuks voorbij zien komen.
En gisteravond heb ik het gemaakt ...
 
Hier vond ik het patroon,
Zo leuk om te maken, en nog leuker om te geven!
 
Voor iedereen een heel fijn weekend!
 
 
Groetjes San
 

4 opmerkingen:

  1. Dat is echt een superleuk cadeautje. Ben wel jaloers op al die kunstige haakwerkjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk! Is weer eens iets anders dan cupcake's.
    Gezellige zondag en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg. Was het moeilijk? Ik heb het al een paar keer geprobeerd en vind het iedere keer weer moeilijk om ze mooi af te bakken. Misschien moet ik ook eens een workshop gaan volgen.
    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De gehaakte macaron is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...