Webshop

zaterdag 24 augustus 2013

A minibreak ...

In Juni zijn we (weer) voor 3 weken naar Zweden geweest. Nu zitten alle vakanties er weer op in het zuiden, en kriebelde het weer bij ons.
Dus hebben we een paar dagen vrij gepakt, en zijn we met de caravan naar Wieringen vertrokken. Daar wonen lieve vrienden die we hebben leren kennen tijdens onze vakanties naar Hedesunda (Zweden).
We zijn echt aan het genieten van de zee, de rust en de heerlijke omgeving.
 
Natuurlijk geen vakantie zonder haaknaald!
Ik ben nu bezig met een loper voor over onze bank, die heeft een lounche gedeelte, en daar ligt nu een fleecedeken overheen.
Maar dat is natuurlijk niet zo leuk!
 
 
Tussendoor probeer ik af en toe even de blogjes bij te houden die ik volg. En ineens zag ik dat mijn theepot met onderzetters in de Spotlight staan bij Annemarie's Haakblog!
Echt zo leuk! Ik krijg echt zulke leuke en lieve reacties.
Dank jullie wel!
Ik ga weer verder genieten van onze minibreak.
Voor iedereen een heel fijn weekend!
 
Groetjes San

4 opmerkingen:

  1. Geniet ven de minibreak!
    Echt leuk dat Annemarie jou op haar blog in het zonnetje zet. Logisch met deze mooie theepotwarmer en onderzetters.
    Je gaat nu vast nog meer verkeer op je blog krijgen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zweden is mooi, maar Nederland ook. Prachtig zo aan zee en op de dijk. Fijn om met zo'n mooi haakwerk bezig te zijn. Je theepotwarmer is ook erg mooi. Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...